Öğrencilerimize zaman yönetimi ve teknoloji kullanımı semineri öncesinde farkındalık kazandırmak için öğrencilerimizin zamanı nasıl kullandığı ve neler yaptığı ile ilgili sınıf rehberliği yapıldı. Sınıf rehberliğinde drama çalışmalarına yer verildi. Sonrasında 9. ve 10.sınıf öğrencilerimizin ilgi, değer ve yetenekleri üzerine düşündürmek için 'KENDİNİ DEĞERLENDİRME ENVANTERİ' çevrimiçi olarak sınıf gruplarına gönderildi. Öğrencilerin zamanlarının büyük bölümünü internette geçirdiği ile ilgili bunun onlarda ne gibi sonuçları olduğunu fark ettirmek, düşündürtmek için YOUNG İNTERNET BAĞIMLILIĞI ÖLÇEĞİ paylaşıldı. Sonuçları sonucunda rehberlik servisi tarafından seminer ve bireysel görüşmeler planlandı.